come and look

Very nice Board. I like the Pictures of old American Tractors working. Maybe i’ll registrate there later.

@ 1455: Er will nicht Links mit uns tauschen, er fragt ob Matbush sein Forum auf der Hauptseite verlinken kann.
 
Er möchte mit uns verlinkt werden, als auch neue Mitglieder für sein Forum werben.

Dabei hat er mich auch schon persönlich angemailt, was ich allerdings etwas dreist finde.

@Caseman: We obviously recognize, that you will create a link exchange with the German International/McCormick-Website. Await an answer from our webmaster and pagefounder asap. He will decide the further steps, concerning the page structure.

You have a nice webpage, too.

I am also an owner of an american-type-Tractor. An old Massey Harris Pony, which has been built in 1952 with an patrol enginge from Simca.

But please, no personel Emails,in my eyes a bit flashy. It‘s not my cup of tea.
 
@Falko da muß ich dir recht geben bin mal gespannt wieviele er noch angemailt hat?

Gruß Sigi aus Hessen
 
Der hat noch nicht mal ein Profil das is blöd !!
 
Zurück
Oben Unten