Jordy.Baltussen
Neues Mitglied
Hallo
Onlangs een IHC 844s met D268 motor gekocht.
Er lekt olie tussen de kop en het onderste blok. Het loopt naar beneden door het waterpomphuis.
Wat zou je adviseren? Ik ben er benieuwd naar.
Ik heb net de tractor gekocht.
De motor start bij 10 graden zonder koude start en zonder direct te gloeien.
Rookt bij stationair toerental of bij een beetje accelereren. Ook van de carterventilatie. Als u de ventilatieopening met uw vinger gesloten houdt, wordt er druk opgebouwd. Als ik mijn vinger eraf trek. Je hoort duidelijk de lucht eruit komen (witte rook). Maar hij neemt geen olie mee (spettert er niet uit)
Ik denk ook niet dat er koelvloeistof in de olie zit.
Geen druppels of gekke verf in het koelwater.
Wanneer het stationair draait. Na de start. Ik zie nergens een lek. Alleen als ik vol gas op de weg heb gereden. Na een korte rit zie ik olie lopen.
Wat zou het kunnen zijn?
Onlangs een IHC 844s met D268 motor gekocht.
Er lekt olie tussen de kop en het onderste blok. Het loopt naar beneden door het waterpomphuis.
Wat zou je adviseren? Ik ben er benieuwd naar.
Ik heb net de tractor gekocht.
De motor start bij 10 graden zonder koude start en zonder direct te gloeien.
Rookt bij stationair toerental of bij een beetje accelereren. Ook van de carterventilatie. Als u de ventilatieopening met uw vinger gesloten houdt, wordt er druk opgebouwd. Als ik mijn vinger eraf trek. Je hoort duidelijk de lucht eruit komen (witte rook). Maar hij neemt geen olie mee (spettert er niet uit)
Ik denk ook niet dat er koelvloeistof in de olie zit.
Geen druppels of gekke verf in het koelwater.
Wanneer het stationair draait. Na de start. Ik zie nergens een lek. Alleen als ik vol gas op de weg heb gereden. Na een korte rit zie ik olie lopen.
Wat zou het kunnen zijn?
